Kas nepieciešams Latvijas koka produktu attīstībai.

Kas nepieciešams Latvijas koka produktu attīstībai. 21. 05. 2010.

Sākuma stāsts. Darīsim katrs to, kas mums vislabāk patīk un izdodas.
Katru dienu  sāksim ar  apņemšanos savu darbu izdarīt vēl labāk, tikai tā mēs varam attīstīt sevi! Dabā viss ir attīstībā, tie kas neattīstās, tie iznīkst un  izmirst…To visi zina, bet ko nē?
Vienmēr atcerēsimies ko teica franču dizaineri:
1)      Ja esi piedzimis kā cilvēks, tad tavs pienākums ir kaut nedaudz, bet kaut ko izdarīt arī citu cilvēku un cilvēces labā.
2)      Tautas, kas aizmirst savu amatniecību, pazaudē savu dvēseli.

Stratēģiskā bāze.
Īpašnieku un  klientu grupas, kas ieinteresētas koka un koksnes produktu attīstībā.
Prot salīdzināt padarīto un spēj izvirzīt jaunus uzdevumus  politiķiem, zinātniekiem, pētniekiem, arhitektiem, inženieriem, dizaineriem, rūpniekiem, strādniekiem, amatniekiem, tirgotājiem un amatieriem, te arī mājamatnieki un skolnieki, visi, kas var dot jaunus pienesumus koka un ar to saistīto produktu  pilnveidošanā…

Zinātnieku bāze.
Speciālisti,  kas  apkopojuši teorijas, spēj atbilstoši mūsu īpašnieku, ražotāju  un klientu izvirzītām  tēmām ātri atrast, sakārtot un  paskaidrot  pasaulē zināmās un vēl nezināmās lietas, palīdzēt stratēģiem un politiķiem noformulēt jaunos uzdevumus. Ieteikt metodes un veidot mūsu datu bāzes, bibliotēkas,  dažādus  reģistrus, kuri noder jaunu produktu attīstībai.

Pētnieciskā bāze.
Speciālisti, kas pārzina pētniecības metodes , kas zina kā rīkoties pētniecībā un sasniegt izvirzītos mērķus. Prot atrast un  pievienot pasaules koku produktu raksturojumu krātuvei jaunas, mūsu atklātas zināšanas, mākslinieciskās vērtības  un  prasmes. Te būtiska  pētnieku tehniskā bāze: stendi, iekārtas, laboratorijas, kolekcijas, institūti.

Mākslinieciskā bāze.
Speciālisti, arhitekti, mākslinieki, dizaineri, autodidakti, visi  kas spēj pietuvoties mākslinieciskām kategorijām un realizēt emocijas izraisošās lietas…te arī visdažādākās meistardarbnīcas un studijas. Nozīmīga loma arī masu informācijas līdzekļiem un saistītām kultūriestādēm,  un daudziem  vēl neapgūtiem palīgiem.

Ražošanas un tirgošanas  bāze.
Speciālisti, materiāli un tehnoloģijas, kuras var pārvērst pētījumus un projektus lietojamās lietās,…te arī darba vietas, darbnīcas un meistardarbnīcas, dažāda līmeņa rūpnīcas un robotizētās ražotnes. Centralizēta jauno produktu fiziska un virtuāla izstāde.Te arī visi, kuri prot organizēt produktu un pakalpojumu pārdošanu.

Stāstnieku bāze, mēdiji.
Speciālistu grupa, kas spēj sabiedrībai bez reklāmas trikiem izskaidrot, Latvijas mežu un koku  patiesās vērtības. Te iesaistās pārstāvji no visām grupām un  stāsta par savu  darbu un tā iespējamo noderību klientiem un līdzcilvēkiem, izskaidro kā mūsu meži un koki ietekmē mūsu dzīvi,  bieži neatkarīgi no tā , esam vai neesam klienti.


  

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru