Kas nepieciešams Latvijas koka produktu attīstībai. 21. 05. 2010.
Sākuma stāsts. Darīsim katrs to, kas mums vislabāk patīk un izdodas.
Katru dienu sāksim ar apņemšanos savu darbu izdarīt vēl labāk, tikai tā mēs varam attīstīt sevi! Dabā viss ir attīstībā, tie kas neattīstās, tie iznīkst un izmirst…To visi zina, bet ko nē?
Vienmēr atcerēsimies ko teica franču dizaineri:
1) Ja esi piedzimis kā cilvēks, tad tavs pienākums ir kaut nedaudz, bet kaut ko izdarīt arī citu cilvēku un cilvēces labā.
2) Tautas, kas aizmirst savu amatniecību, pazaudē savu dvēseli.
Stratēģiskā bāze.
Īpašnieku un klientu grupas, kas ieinteresētas koka un koksnes produktu attīstībā.
Prot salīdzināt padarīto un spēj izvirzīt jaunus uzdevumus politiķiem, zinātniekiem, pētniekiem, arhitektiem, inženieriem, dizaineriem, rūpniekiem, strādniekiem, amatniekiem, tirgotājiem un amatieriem, te arī mājamatnieki un skolnieki, visi, kas var dot jaunus pienesumus koka un ar to saistīto produktu pilnveidošanā…
Zinātnieku bāze.
Speciālisti, kas apkopojuši teorijas, spēj atbilstoši mūsu īpašnieku, ražotāju un klientu izvirzītām tēmām ātri atrast, sakārtot un paskaidrot pasaulē zināmās un vēl nezināmās lietas, palīdzēt stratēģiem un politiķiem noformulēt jaunos uzdevumus. Ieteikt metodes un veidot mūsu datu bāzes, bibliotēkas, dažādus reģistrus, kuri noder jaunu produktu attīstībai.
Pētnieciskā bāze.
Speciālisti, kas pārzina pētniecības metodes , kas zina kā rīkoties pētniecībā un sasniegt izvirzītos mērķus. Prot atrast un pievienot pasaules koku produktu raksturojumu krātuvei jaunas, mūsu atklātas zināšanas, mākslinieciskās vērtības un prasmes. Te būtiska pētnieku tehniskā bāze: stendi, iekārtas, laboratorijas, kolekcijas, institūti.
Mākslinieciskā bāze.
Speciālisti, arhitekti, mākslinieki, dizaineri, autodidakti, visi kas spēj pietuvoties mākslinieciskām kategorijām un realizēt emocijas izraisošās lietas…te arī visdažādākās meistardarbnīcas un studijas. Nozīmīga loma arī masu informācijas līdzekļiem un saistītām kultūriestādēm, un daudziem vēl neapgūtiem palīgiem.
Ražošanas un tirgošanas bāze.
Speciālisti, materiāli un tehnoloģijas, kuras var pārvērst pētījumus un projektus lietojamās lietās,…te arī darba vietas, darbnīcas un meistardarbnīcas, dažāda līmeņa rūpnīcas un robotizētās ražotnes. Centralizēta jauno produktu fiziska un virtuāla izstāde.Te arī visi, kuri prot organizēt produktu un pakalpojumu pārdošanu.
Stāstnieku bāze, mēdiji.
Speciālistu grupa, kas spēj sabiedrībai bez reklāmas trikiem izskaidrot, Latvijas mežu un koku patiesās vērtības. Te iesaistās pārstāvji no visām grupām un stāsta par savu darbu un tā iespējamo noderību klientiem un līdzcilvēkiem, izskaidro kā mūsu meži un koki ietekmē mūsu dzīvi, bieži neatkarīgi no tā , esam vai neesam klienti.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru