Es lepojos un mācos ...


 Man patīk, ka daudzi mani bijušie skolnieki, arī LLA , LU un RTU studenti, LAK zeļļi un meistari ir spoži apguvuši meistarību, rada lietas un veido telpas/vidi, kura apliecina kvalitāti! Lieki piebilst, bet man patīk atgādināt - kvalitāte ir kultūras pamats. Tieši tā! Savu īpašo, darbnīcas, ģimenes, dzimtas, pagasta, pilsētas un Latvijas - savdabīgo kultūru.

 Es saprotu un ticu, ka arī roboti un mākslīgais intelekts, labu gribot, centīsies palīdzēt rūpnieciskai ražošanai veidot drošas, ērtas un elegantas lietas. Neapšaubāmi, tā arī ir kultūra,  cienījama kultūra.

 Taču es īpaši  sajūtu un lepojos par roku darbu paveikto. 

Roku darbi, gribam vai negribam, provocē LABO darītāju un lietotāju dvēselēs. Tā tas ir bijis, un tā tas paliks. Lai top!




Es lepojos un mācos! Tā tas patiešām notiek. Man ir interesanta katra diena, kad atkal atklāju savējo paziņu un draugu veiksmes. 
 





Balvi.Galdnieka amata meistars - Ēriks Kanaviņš. Es zinu Ērik, Tu vari! Lai top!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru