Dabiskie zāģi mačojās

1. Zāģa asmeni nospriego koka žākle. Rokturis arī no koka maikstes. Zāģis ir pārliecināts, ka bērni gribēja taisīt ieroci - ""kaķene"" , bet skolotājs izlēma šādi. Būs vien jāstrādā, nesanāks šaudīties.



2. Noderu parastai zāģēšanai - horizontāli.
 

3. Varu būt un kalpot arī kā figūrzāģis. Tikai jānomaina zāģa asmens.


4. Te pievienojas vēl viens Žākļu zāģis! Es esmu modernāks - mani vada īsts rokturis. Smuks un ērts.


5. Tā jau varēja gaidīt,... nu tik lielīsies, kurš labāks! Zobs pret zobu !


6. Ar to nekas nebeidzas! Te uzrodas trešais gudrinieks. Es esmu labāks, jo mani darbam nospriego dabisks koka kopturis. Jāprot tikai slīpi ieborēt! Un vēl kas, mani var ērti izjaukt un nēsāt kabatā. 


7. Te vēl kāds klāt. Paklau mīlīši, naivie naturālisti. Es esmu labāks, jo nošpikoju jūsu rokdarbu/amatniecisko ideju.  Mani var saražot rūpnieciski, 1000 x ātrāk, nekā Jūs tur čammājaties.


8. Te jau mēģinām kopā būt, bet nesanāk! Tas trakais skolotājs mums  uz Jundas jubileju lika katram pa SAVAM zāģu rāmjus un zāģa rokturus sataisīt. Un tas nav viss! Toreiz kopā bija 30, bet tagad ir  vēl daudz vairāk... Kā saliju, tā būs, turpinājumi jau seko. 

1 komentārs:

  1. Man prasija, kā top jaunas idejas? Visbiežāk papildinot jau esošo, realizēto, praksē pārbaudīto... Pamēģināšu tuvākajā laikā...

    AtbildētDzēst