Tā reiz bija...



Pirmais attēls. Mans jautājums FB skatītājiem - kas tie par spokiem naktī ieradušies manā dārzā ? Atbilžu bija maz. 


Otrais, pēc pāris dienām turpinu jautāt.   Re, kā  tie spoki dienā izskatās. Kam tie der? Sekoja atbildes un interesanti domu  risinājumi. 


Trešais. Te man negaudīti, kā viena atbilde, parādījās  Ligitas attēs! Nu re - te jau gatava skaidra bilde, un man bija jāmaina atbilde! Bērnturis, nevis spoks.



Tā tas patiešām bija. Man bija jāizgatavo tradicionālās masīva koka bluķu puķu kastes. Slinkums grebt atraisīja jaunu ideju,  kā ātrāk izgatavot puķu kastes. Un skaidri redzams,  ka šādi gatavotas puķu kastes kalpos ilgāk. 

Kad darbs bija paveikts, radās iespēja to iemūžināt. Vispirms sakrāvu bluķus ērtam foto  kopskatam rindā. Bija jau vēls vakars, un bilde pati uzprasījās pajokot.  Protams,  ievietoju FB. Uzdevu jautājumu, kas  ir šie spoki ? Atbilžu bija maz, bet interesantas.



Saprašanai - kopskats. Puķu bluķī ir ieliekama līstīšu grīda, kas balstās uz bluķa balstiem. Šos balstus, var teikt arī paliktņus, ērti ir izgatavot no izzāģētiem kučiem. Es, kā vienmēr esmu taupīgs, atradu tievāku baļķu galus. 



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru