Tas notika Kārķos 2010

Tas notika Kārķos 2010. Iespējams,  tā bija pirmā reize, kad RTU Koka apstrādes dizaina studenti  ieradās Kārķos piedalīties darbos un svinēt Meža dienas. Mūsu uzdevums bija palīdzēt veidot zaļās darbnīcas. Pāris gadus vēlāk radās ideja par Koka auto sacīkstēm!

Pirmajā reizē uzdevums skolniekiem tapa vienkāršs. Es atcerējos un špikoju savu bērnību. Lai  īsinātu  laiku   kolhoza ""Pauguri""  fermas govju ganīšanā, es ar nazi  veidoju visdažādākos ornamentus uz krūmāju maikstēm un žāklēm. Protams,  vietējā mežmalā  nekautrējos un veidoju arī Savu darbu  izstādes! Tā tapa arī pirmā Zaļās darbnīcas izstāde Kārķos.  Bija prieks ka daudziem darbi patika!  Es jutos kā atgriezies bērnībā! Bet, tik vienkārši tas nebeidzās...

Neatceros, kas īsti pirmais bija ievērojis, taču vienā darbā ornamentus pavadīja vārdi - mīļajai māmiņai....  Kad analizējām veikumus, to  neievērojām un nepieminējām ...  Es nezinu, kā es būtu rīkojies, bet no skarbām  nepadarīta darba atmiņām es vaļā netieku. Es nepalīdzēju! Bija jābūt vērīgākam! Meitenei, vārdu autorei,  mīļā...māmiņa...,   nesen bija devusies mūžībā...



Bērnu darbu izstāde.


  

Bērnu veikumu aplūko arī ministrs.



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru