Meklējam šos bēgļus... (Papildināts 22.06.2023.)



 

Gadi iet. Sadomāju uztaisīt savu darbu bilžu kolekciju. Par to tālāko - Tumšo galdu - ir skaidrs. Mājo RTU  Ķīpsalā. Mani interesē priekšplānā esošais - Gaišais. Ja šis masīvais bēglis vēl ir pie dzīvības, varētu būt interesanta saruna. Fiziski man viņu nevajag!  Tuvplāna bildes no visām pusēm, kas atklāj konstrukciju,  gan interesētu. Pateicība būs! Vienosimies. Mana adrese  vilnis.lak@inbox.lv  

P.S. Līdzīga situācija man  ir arī ar diviem vai trim krēsliem Austrālijā. Noderētu foto, kā manējie jūtas tālajā zemē! Pievienoju toreiz topošo krēslu grupu, kuri vēl bija šeit Latvijā, Jelgavā, manā darbnīcā. Tas divvietīgais milzis labajā pusē manu mūžu droši pārdzīvos manā dzimtenē - Valkas novada Kārķu pagasta Tūrisma centrā. Tur ir tāda laba tradīcija - pagasts aicina aizklīdušos atstāt piemiņu! 

Nu, neslinkojiet. Padodiet ziņu tālāk. Varbūt mums kopā paveiksies. Vēlu veiksmi VISIEM, kas man palīdzēs! 


Papildinājums 22.06.2023.
Vajag tikai vienu dienu, un mana dāvana Kārķu Tūrisma centram trīs skatos atgriežas! Paldies Sandrai Pilskalnei!



 Joprojām ceru, ka Austrālijā mani krēsli iepriecina tautiešus, un arī pats būšu priecīgs, ja sagaidīšu savu darbu foto! Bēda ir tā, ka neatceros ne vietu, ne tautieti, kam uzticējos nogādāt šīs dāvanas. Vienīgi palicis prātā, ka šī simpātiskā kunga  nodarbošanās saistīta ar aptieku. 

Sekos meklējumi Vācijā-dāvana vienas VAK 100 gadei, bet  Rīgā. kādreiz bija vesels krogs ar vienkočiem. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru