Kolekcijas, bērniem derošās.

 

Kolekcijas, bērniem derošās. 

Ģimene apzināti veido darba kolekcijas katram bērnam. Tas nav joks. Krāj  un sistematizē, hronoloģiski fiksē un tā krājas zīmējumu, līmējumu, papmašē, māla, tekstila, koka un citu materiālu pārtapšanas pierādījumi.  Protams, saglabāti tiek arī  dažādi grafiskie darbi un, ja ir arī audio un video ieraksti.

1)  Noderēs pašiem bērniem. Lai atcerētos, lai novērtētu, lai  palīdzētu pēcnācējiem saprast neseno pagātni.

2)  Veidojās dzimtu interešu kopības un aizraušanās apliecinājumi. Saliedējas  paaudzes. Rodas iespējas pārrunāt, mācīties, lepoties.

3)  Tieši šie kopumi – atmiņas, sarunas, skices, zīmējumi , filmējumi un pats galvenais –  aptaustāmie Kolekciju objekti var satuvināt ieinteresētos visā pasaulē.

4)  Piesaistās dažādi interesenti. Tieši KOLEKCIJAS un to tapšanas atšķirības  apliecina kā dabas  dabiskā daudzveidība  cilvēku pieskārienos   pārvēršas KULTŪRU dažādībās. 

5)  Tieši ģimeņu mērogos,  tie ir intīmi sākumi, dažādu uzskatu un ticību  cilvēku uzticību sākumiem. 

Te der piemērs stāsts  par starptautisko  Dizaineru saietu Ventspilī 1996. 

Arī Koka māju būvju konstrukciju konference LAK 2005.

 https://www.lak.lv/uploads/filedir/Faili/koka%20maju%20konference%200103%20SCREEN.pdf

 https://vilniskazaks.blogspot.com/search?q=Gu%C4%BCb%C5%ABvju


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru