Kolekcijas,
bērniem derošās.
Ģimene
apzināti veido darba kolekcijas katram bērnam. Tas nav joks. Krāj un sistematizē, hronoloģiski fiksē un tā
krājas zīmējumu, līmējumu, papmašē, māla, tekstila, koka un citu materiālu
pārtapšanas pierādījumi. Protams,
saglabāti tiek arī dažādi grafiskie
darbi un, ja ir arī audio un video ieraksti.
1) Noderēs pašiem bērniem. Lai
atcerētos, lai novērtētu, lai palīdzētu
pēcnācējiem saprast neseno pagātni.
2) Veidojās dzimtu interešu kopības un
aizraušanās apliecinājumi. Saliedējas
paaudzes. Rodas iespējas pārrunāt, mācīties, lepoties.
3) Tieši šie kopumi – atmiņas, sarunas,
skices, zīmējumi , filmējumi un pats galvenais – aptaustāmie Kolekciju objekti var satuvināt
ieinteresētos visā pasaulē.
4) Piesaistās dažādi interesenti. Tieši KOLEKCIJAS un to tapšanas
atšķirības apliecina kā dabas dabiskā daudzveidība cilvēku pieskārienos pārvēršas KULTŪRU dažādībās.
5) Tieši ģimeņu mērogos, tie ir intīmi sākumi, dažādu uzskatu un
ticību cilvēku uzticību sākumiem.
Te der piemērs stāsts par starptautisko Dizaineru saietu Ventspilī 1996.
Arī Koka māju būvju konstrukciju
konference LAK 2005.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru