Gustavs testē trīs lietas, 1) zāģi, 2) universālo pamatni un 3) detaļu turētāju.
Interesi izrādīja vismaz 50 % skatītāju.
Daudzi neticēja, ka tas ir tas pats ZĀĢIS, kuru pērn Jundā izgatavoja pirmās klases skolnieks Roberts Jaunsubrēns.
Patiesi labā ziņa ir tā, ka rudenī daži grib šo lietu Jundā turpināt.
Darbmācības skolotāju seminārs 6.-7. jūnijs, 2018. Palsmanē. Smiltenes novads.
Bija arī interesantas sarunas. Vienojāmies, ka tieši darbmācību skolotāji ir atbildīgi par teoriju tuvināšanu praksei! Tāpēc šaubas radīja izglītības ministrijas ierēdņu vēlme veikt darba mācības priekšmeta nosaukuma un satura izmaiņas.
Daži skolotāji bažījās, ka skolās darbmācībai atvēlētais laiks tiek pārdalīts par labu moderniem sapņiem, par inženierzinātnēm un dizainu, laikā - kad bērni vēl neizprot šo jēdzienu jēgu.
Bērniem jāmācas strādāt ar BĒRNIEM atbilstošiem DARBA RĪKIEM. Bērni pārveidojot dabas materiālus par noderīgām lietām, iegūst jaunas sajūtas un galvenais - ticību ES VARU .
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru